onsdag den 13. maj 2009

Kawrooooooommmmm!!!!!!

I kølvandet på den sidste tids opkøb af diverse knallerter følte jeg at det var tid til et nyt stykke isenkram i stalden. Efter at have kørt nogle år på min trofaste Florett, må jeg sande at jeg nok ikke er en "kun én knallert"-kinda-guy. Den nye mode i slænget synes at være den Sachs-drevne Hercules, så som den medløber jeg er har jeg været ude med riven, pengepungen og logistikplanlægningen og købt et eksemplar af "Der roter blitz" aka. Hercules K50 Super Sport.



Den logistikmæssige udfordring bliver at jeg skal have kabalen til at gå op omkring at få den nuværende ejer til at sende den til Süderlügum, hvor jeg har en god bekendt der (forhåbentlig) gerne ville tage imod og holde den ved selskab indtil jeg kommer susende og henter den ved først kommende lejlighed.




Nu krydser jeg fingre for at alt går godt og at jeg forhåbentlig snart kommer trillende afsted gennem København på den med det største smil på Teufels-fjæset.

13 kommentarer:

Bjarke Hem Strand sagde ...

Holde kæft den er flot Olle...det må jeg nok sige, hvis den kører som den ser ud er du "da bomb" som de unge siger!

Olle sagde ...

Ja, nu må vi håbe - ellers har jeg verdens flotteste brevvægt :-)

Thomas´ sagde ...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW....

Søren Knudsen sagde ...

Satan og lynild vild maskine...så købte du den alligevel...idiot

Andreas sagde ...

WAAAAAAAA!!!! WAAAAAAAA!!! WAAAAAAAA!!!! Mann o mann den er fæje!

andersfind sagde ...

Den ser psycho ud!-) Virkelig stilet!!! Den vil klæde dig, Olle!

Coley sagde ...

Wow, jeg er helt grøn lige nu. Tillykke med den.

Olle sagde ...

Tak, tak, tak for alle de fine reaktioner. Er også helt ekstatisk lige nu. Det ser ud til at falde i hak med leveringen, så jeg er indtil videre fortrøstningsfuld.

Onkel S sagde ...

den er OVER fed! damn, den forgaffel har jo mere attitude end elvis' mor!

Æ Musigger sagde ...

WOOOW. Ser satme godt ud. Har knallerttrommerne nogle rygter om, hvor stærkt sådan et bæst kan køre? Red ones go faster, du ved nok... :o)

Olle sagde ...

Sådan en maskine kører omtrent så hurtigt som den skal, og mere er der vel ikke at sige til det.

Og ja, rød er fartens farve, så der er lagt i kakeloven til ballade!

Admin sagde ...

Der står på alle gode kreidleres bagskærm at de kan køre sådan ca 215km/t hvis man finder en lang flad saltørken, så denne her burde være omtrent ligeså hurtig, så skal vi bare have fingre i en masse salt.

Olle sagde ...

Vi venter bare til næste vinter, hvor gaderne flyder med salt igen, så skal I se løjer!

Tænker man kan montere en generisk saltspreder bag på en Porsche 911 og så ligge i læ i slipvinden... det skulle da kunne kvitere med en hastighed op omkring de 211-212 km/t... altså ikke helt 215 km/t, men det har jeg jo Kreidleren til!