lørdag den 24. maj 2014

Butiksinventar = touring-grej til knallerten


Det er sommer og det betyder bl.a. at det er højsæson for langtur på knallerten. Fårk de der kæmpe MC'er der kan laste 3,5 ton gods og cruise med 160 km/t ned gennem Tyskland. Med knallerten går det for det første stærkere, og for det andet behøver ikke nøjes med 3,5 tons bagage.

Men... pakkenelliker kræver en bagegebærer og det har min CD50 åbenbart forlist engang i fortiden. Så da jeg faldt over et stykke aflagt butiks-hylde-jern-thingy, så jeg det straks: SIDETASKEHOLDEREN! Og, derudover, kan jeg jo ikke stiltiende se til mens min med-teufel Lars fører sig frem og stjæler alt sidetaske-glamour-prestige-anseelsen! No way!

Flot jerndimmer der vist har understyttet et eller andet butiksinventar-hylde arrangement.
Lige lidt masning og et par påsvejste beslag - så passer den lige på siden af CD'eren, med fin afstand til både støddæmper og udstødning. Nice!
Så mangler der kun en stang øverst og lidt her og der, så bliver det en bona-fide gepäckträger til sommerens langture - to be continued!

Ingen kommentarer: