torsdag den 2. juli 2009

Teufelskerle - Youth Division

Mens nogle har det sjovt på de nordsjællandske landeveje, er vi nogen der bider i det sure æble og traver hjulløse rundt på dyrskuepladsen i Roskilde, uden en eneste knallert i miles omkreds... Men så!!!

Pludselig hører jeg et rygte, om at en vordende knallertbande fra 1.g på Tønder Gymnasium, har slået lejr på festivalen! Efter sigende, skulle det bl.a. være "Per og Sole" - Knallertbøllerne fra Kunsten at græde i kor, der står bag denne "Teufelskerles Kinder Klub", eller hvad de nu kalder sig. Senere samme aften støder jeg så ind i selveste Sole, aka Jakob Tranæs, der bekræfter historien. De er dog stadig helt i opstartsfasen, og da jeg spørger ham om han kender Teufelskerle udbryder han prompte: "Ja! Vi når jer ikke til sokkeholderne!"

I dag har jeg så været ude for at prøve at finde deres lejr, uden held. Jeg arbejder på sagen, og satser på at få billeder af i løbet af weekenden.

Ingen kommentarer: