tirsdag den 28. september 2010

Præsi i Syd korea

De næste tre måneder står den ikke på kreidlerræs, skruerier i klubben eller øl og frikadeller om torsdagen på lærkevej, men på Kimchi, Soju og 25 grader. I forbindelse med studierne skal tiden indtil jul bruges i Seoul, heldigvis er der masser af spændende sager at foretage sig hernede.

Vejret er stadig pragtfuldt hernede. I bygningen med den runde kuppel skal jeg arbejde, der er en hel del flere Bjerge her end i Sønderjylland, underligt.

Asiaterne har stadig en befriende løs tilgang til at bruge det engelske sprog. Folk med gode øjne kan se at der står Top Gun på bygningerne. Åbenbart er de så vild med Toom Cruise hernede at de har opkaldt deres flyvevåben efter filmen...


Alle ting i verden produceres i Asien, det betyder at man kan købe næsten alt til ingen penge. Me likey!

Der er voldsomt mange knallerter på gaden. Her noget der ligner en gevaldigt opdateret Yamaha 4 gear, den kan man købe helt ny hernede.

Der er også Honda CD50'ere, eller Benly'er til salg, jeg håber at kunne få en med hjem.

JEg er blevet installeret i en fin lille lejlighed i en af Seouls mere festlige kvarterer, dette er næsten min nabo.

Der er også belvetr mødt nye mennesker, det her er Bones med hans fine Triumph, den burde jeg nok kunne køre fra på en Benly. Thomas har desuden etableret kontakt med en fyr fra Moped Army der bor herovre for tiden, så det er bare ud og drøne!!!

Ingen kommentarer: