søndag den 1. februar 2009

Varsity

Efter at vi i lang tid har fastholdt at læder er det eneste materiale der klæder overkroppen, er der på seneste åbnet op for et drastisk skifte. Varsity/letterman jakken vil være et fantastisk alternativ til læderet, specielt til familiefester og bryllupper hvor læderjakken til tider bliver en kende varm under middagen!
Her er mit bud på hvordan den perfekte Teufelsjakke kunne se ud! Kom med jeres bud og lad os få et endeligt design godkendt så vi kan få bestilt jakker hjem inden knallertsæsonen virkelig starter!

8 kommentarer:

Olle sagde ...

Har siddet og kigget lidt rundt i forskellige kombinationer inde på siden, og synes den du har valgt er god. Tror den mørkeblå er god og er enig at bi-farven sådan set er god som hvid hele vejen igennem. Synes og at bundribben skal være ens-farvet og ikke med striber. Ergo - jeg er enig.

Kan ikke komme med et bedre foreslag, så jeg er game!

Thomas´ sagde ...

Flot, jeg er helt sikkert på!

Admin sagde ...

hurra hurra hurra hurra hurra! Og med et svunget "Teufelskerle" på ryggen er vi udødelige. Projektiler vil blive til vand og øksehug glide af.....altså er jeg også godt tilfreds. Rød/sort vil også være fint, men jeg overlader gladeligt valget til Varsityexperterne

Olle sagde ...

Hov... et ret vigtigt issue er kommet til mine tanker.

Mørk blå kan være et problem i forhold til bukser. Altså ofte går vi jo i jeans og i oftest er de mørkeblå (nogle gange sorte). Derfor tænker jeg at det ville være godt at vælge en anden farve, sådan at man ikke går rundt i blå heldragt, men har nogle kontraster. Sort som hovedfarve er jeg ikke så vild med, da det er den farve læderjakkerne har. Men Maroon eller en anden kunne da være ok.

Bjarke Hem Strand sagde ...

You might be right, det har jeg sku aldrig overvejet. Jeg tror nu ikke det kommer til at se dumt ud. Hvad med Royal blue? Den er meget kraftig blå, og jeg ved at den ikke clasher med cowboybukser...

Olle sagde ...

Det kunne være rart at det ikke var blå synes jeg, fordi man så får et lidt mere varieret udtryk. Men som sådan synes jeg egentlig at de forslag var det bedste man kunne lave ellers.

Ved ikke om der er andre farver der kunne virke? Maroon, Forest Green, Cardinal...Grey? I don't know?

Thomas´ sagde ...

Hey hey... måske synes jeg det bliver lidt uniformsagtigt... Og badass knallertgreaser ideen ryger lidt. Fungerer fint når vi skal ud og bowle men ellers?

Men cool nok, det er for dumt at sige nej til noget andre laver, og det bliver sten sikkert skægt. Så kør endelig videre. Bare en lille kommentar

Søren Knudsen sagde ...

Jeg er helt med på ideen men giver olle ret i at blå måske ikke kommer til at fungere med jeans men jeg ved det sgu ikke. Der skal selvfølgelig være en svungen skrift på ryggen.