onsdag den 22. februar 2012

Junk in the trunk!

Min hårdt prøvede Kreidler! Efter at min gamle Kreidler TM fra 1969 blev bøffet i tidernes morgen fik jeg bygget mig en ny og perfekt rød Kreidler.  Den har haft et hårdt liv, med ture i grøften, knap 9000 km med bundgas og uendelige meget sjov. Den fungerer flot som mit daglige transport middel og kan stadig holde Lacours Skralde stangen (omend med nød og næppe). Det er dog ikke til at komme uden om at det tager sin told at blive jaget rundt, fra bar til bar, fra racerbane til racerbane. Rusten kigger frem og den efterhånden temmelig bulede tank skal nok snart erstattes. Heldigvis kan  lidt rød hammerite gøre meget, og vigtigst af alt så kører dens stadig godt og har nu fået installeret den fancy-pantsy nye tank taske! Heilige bimbam!



 
forstende damer er vilde efter Kreidlere!

En af de bedste ting der kom ud af mit eksil på Norddjurs var en ny forståelse for læderets kvaliteter (og en indsigt i kosmos, hvilket altid følger med 2-3 dages isolation)


 Smilende racer mand! Ham glæder jeg mig til at sige dau til hver morgen.

Nu er foråret lige om hjørnet og masser af gigantiske mega knallertture er på bedding. På fredag er det afsted til Wrenchmonkees party i samlet knallert flok. Så kan det være man kan fylde det nyvundne bagagerum op med kanonslag og bömmerlunder!

Ingen kommentarer: