søndag den 15. april 2012

Dax projekt, part IIXV

Efter ferier og skruen på andre projekter, er der endelig kommet fart på Bad-ass Dax projektet. Jeg er også nået dertil, hvor jeg så småt kan begynde at samle nogle af de stumper jeg har fabrikeret, bygget, repareret, rengjort, pudset, malet, osv. MEGAFEDT. Efter den urimeligt lange vinter med Dax'en spredt ud over det hele, glæder jeg mig fantastisk meget til at køre på den igen... med de seneste ugers skrueri er jeg begyndt at lugte blod - NU SKAL DET SNART VÆRE!!!


INTET teufel-projekt uden overlegen østtysk teknologi! Dax'en får noget bling fra en Simson :)
Nye beslag til svejses på.

Topstykket med urimelige mængder malertape...
Ny gear-arm er blevet færdig og diverse dele er rengjorte og klar til maling
Matsort er det nye sort... og seføli mega bad-ass...

Motoren får også en portion matsort
Med nymalet motor, topstykke, cylinder og nye pakninger, kan motoren endelig samles igen - YAY!

Diverse bling dele får en tur med noget voks. Sideskjoldet skal dog lige ha' lidt ekstra lovin'...

1 kommentar:

Morten Raun sagde ...

"matsort er drengenes knækket hvid"